close

تماس با مدیر سایت جهت رزرو تبلیغات 09337931003


بیا دیدنی های رشت رو با هم سیر کنیم


اجاره ساعتی انواع خودروهای لوکس بدون ضامن


اجاره ویلا

اجاره ویلای ارزان فقط با 100 تومن

کسب و کار اینترنتی
قالب وبلاگ
کسب و کار اینترنتی
پيوندهای روزانه

یکی از قدیمی ترین سبک های بازی می باشد که تمامی ما با نام هایی همچون قلعه و جنگ های صلیبی آن ها را به یاد می آوریم و در تمامی آن ها دارای چند نوع مختلف هستند که عبارتند : مدیریت منابع ، اکتشاف شهر های جدید و ساخت و ساز در آن ها و جنگ های مختلف است.

این گونه گیم ها اکثرا به صورت از بالا به پایین هستند به طوری که شما بتوانید تمامی صفحه و منابع خود را مدیریت کنید و بتوانید در نقشه خود به راحتی بر همه چیز نظارت داشته باشید و این سبک هیچ محدودتی برای شما تعیین نشده است که حمله های خود را چگونه و یا برج های دفاعی خود را در چه مکانی قرار دهید و تمامی این ها بسته به نوع استراتژی شما متفاوت می باشد و هر کاربر با توجه به نوع فکر خود می تواند از گونه مختلفی از آن ها استفاده نماید که در ادامه می خواهیم سه مورد از جذاب ترین های این سبک که برای اسمارت فون ها عرضه شده است معرفی نماییم.

Clash of Clans یکی از قدیمی ترین های این سبک است که توسط کمپانی سوپرسل طراحی شده و با این که حدود 9 سال از عرضه آن می گذرد هنور کاربران زیادی هستند که مثل روز اول نسبت به اون ذوق و شوف دارند و از آن استفاده می کنند.

دومین مورد Clash Royale می باشد که بر خلاف بازی قبل به صورت رئال تایم و در زمان واقعی اجرا می شود و اجرا آن به این گونه است که دو کاربر از سراسر جهان در مقابل یکدیگر قرا می گیرند که باید سعی کنند برج های دفاعی یکدگیر را نابود نماییند که هر کدام از آن ها این کار را زود تر انجام دهد برنده می باشد و در صورت برابر شدن وقتی اضافی در نظر گرفته می شود تا بلاخره یکی از آن ها از میدان مسابقه پیروز بیرون بیایند

سومین مورد که به تازگی سر و صدای زیادی بین کاربران به پا کرده است و شاید یکی از دلایل آن امکان رقابت به صورت تیمی با دوستان خود باشد Brawl Stars است که جمعی از کارکتر های خارق العاده را درون خود جای داده است که هر کدام از ان ها دارای یک نوع قدرت خاص به خود هستند که می توانید در طول مسابقات از ان ها استفاده نمایید و رقبای خود را از بین ببرید.

تعداد بازدید : 74

یکی از مهم ترین خدماتی که وب سایت پربازدید، امروزه به وب سایت هایی که می خواهند بازدیدکننده گان خود را بالا ببرند، می دهند رپورتاژ آگهی رایگان است. وب سایت هایی که رتبه خوبی در الکسا و دنیا اینترنت دارند، شرایطی را برای سایت های دیگر قرار می دهند تا آن ها نیز با قرار دادن رپورتاژ آگهی در وب سایت، ترافیک طبیعی را بیشتر کنند.

افزایش ترافیک طبیعی و بالا رفتن آمار بازدید وب سایت، از معدود خدماتی است که یک رپورتاژ آگهی رایگان می تواند به وب سایت و کسب و کار اینترنتی شما ارائه دهد.

البته که همین دو مورد به راحتی توانسته است وب سایت های زیادی را مانند بست فارسی به به موفقیت و هدفی که با افزایش ترافیک طبیعی بدست می آید، برسانند.

رپورتاژ آگهی رایگان و نکات مهم آن

رپورتاژ آگهی رایگان به طور کلی مانند رپورتاژ آگهی است. ولی در برخی موارد با هم تفاوت هایی همراه است. در رپورتاژ آگهی که به صورت رایگان free است، برخی از وب سایت ها مانند bestfarsiخدمات تبلیغاتی خوبی را به بازدید کنندگان ارائه می دهند.

این خدمات در بازه زمانی خاص و یا برای برخی وب سایت هایی که ویژگی های شگفت انگیزی دارند، قرار خواهند داد. رپورتاژ آگهی به صورت تبلیغات در دنیای اینترنت و در جهت بهبود سئو سایت به عنوان مقاله کوچک برای معرفی کسب و کار اینترنتی در سایت های بزرگی مانند بست فارسی مطرح شده است و بصورت یک خبر تبلیغاتی و آگهی گونه انتشار پیدا می کند.

سایت بست فارسی وحید قمصری خاص ترین ها را در دنیای اینترنت به شما معرفی کرده و یکی از خدماتی که به کسب و کار های مختلف ارائه میدهد، رپورتاژ آگهی رایگان است. رپورتاژ آگهی معمولا به صورت عکس یا متن می باشد و ارائه خدمات شما به بازدیدکنندگان است. هر رپورتاژ اصول خاص خود را داشته که توسط مرکز تبلیغات و ارائه دهنده خدمات رپورتاژ مانند bestfarsi وحید قمصری، تعیین می شود.

چگونه رپورتاژ آگهی رایگان رتبه شما در گوگل را بهبود می بخشد؟

اصلی ترین هدف سئو سایت بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو جهت افزایش بازدید کنندگان وب سایت و در نتیجه رنک گوگل است. حال امروزه یکی از راهکارهایی که می تواند بر سئو و رتبه شما در صفحه نتایج موتور جستجو کمک زیادی کند، رپورتاژ آگهی رایگان است.

این گزینه روند افزایشی برای سئو و بهینه سازی وب سایت شما خواهد داشت. در محتوای رپورتاژ معمولا 3 تا پنج کلمه کلیدی از نام وب سایت و کلمه کلیدی شما به صورت لینک نمایش داده می شود که این می تواند بازدید بالایی را برای شما تولید کند.

بر اساس جدیدترین بروز رسانی های گوگل دریافت لینک مرتبط در سایت های پربازدید با اعتبار بالا، رتبه شما را بهبود می بخشد

این تنها روش تبلیغاتی است که هیچ وقت کهنه نمی شود و با بروز رسانی آن می تواند روز به روز بازدید سایت خود را بالا ببرد. وب سایت bestfarsi وحید قمصری در خدمات رپورتاژ آگهی به صورت رایگان خدمات ویژه ای با امکانات ویژه ای را برای شما قرار می دهد. در ادامه با ما همراه باشید.

خدمات bestfarsi در رپورتاژ آگهی رایگان

وب سایت وحید قمصری با تیم متخصص خود در زمینه نقد و بررسی و تولید محتوا در دنیا اینترنت، بهترین ها را به کاربران اینترنتی معرفی می کنند. این وب سایت بهترین ها را به صورت top 10 مانند مثال زیر به کاربران معرفی می کند:

· 10 تا از بهترین سایت های فروشگاه اینترنتی در ایران

· 10 تا از بهترین سایت های دانلود فیلم

· 10 تا از بهترین سایت های دانلود موزیک و

مهم ترین ویژگی گروه bestfarsi نقد و بررسی وب سایت ها در گروه های مختلف با رتبه های مختلف است. شما با مراجعه به وب سایت بست فارسی می توانید بهترین انتخاب ها را در حوزه هایی مانند سایت خبری، دانلود فیلم و ... داشته باشید.

رپورتاژ آگهی در بست فارسی چگونه است؟

وب سایت bestfarsi وحید قمصری در زمینه رپورتاژ آگهی فعالیت گسترده ای داشته و سعی دارد تا بازدید گسترده وب سایت خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. شما نیز می توانید رپورتاژ خود در این سایت بگذارید. اگر وب سایت شما توسط تیم آقای قمصری تایید شود می توانید به عنوان برترین ها در وب سایت های ایرانی مورد معرفی قرار بگیرید.

یکی از ویژگی های خاص رپورتاژ آگهی رایگان وحید قمصری قرار گرفتن کنار معرفی بهترین وب سایت های ایرانی است که این جریان می تواند بازدید بالایی را برای شما ایجاد کند.


تعداد بازدید : 94

مشتریان همانند بیست یا سی سال قبل به بیلبوردها و تبلیغات روی آن نگاه نمی کنند. با اینکه آن ها ممکن است هنوز هم بیلبوردها را فضای تبلیغاتی خاص بدانند اما بیشتر به گوشی های موبایلی هوشمند، تبلت ها و سیستم های بازی خود علاقه مند هستند. به همین خاطر چشم هایشان بیشتر به سمت پایین خیره می شود و قسمت های بالا همچون بیلبوردها کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

با اینحال چنین موضوعی بدین معنی نیست که تبلیغات موجود بر روی بیلبوردها باید نادیده گرفته شود. این روزها بلیبوردها در هر جایی نصب می شوند و می توانند تاثیر بسیار قدرتمندی بر روی برند داشته باشند. از آنجایی که تبلیغات در فضای باز به یک حوزه رقابتی در میان افراد تبدیل شده است و تبلیغات دیجیتال وکمپین های دیجیتال مارکتینگ نیز یکی از رسانه های انتخابی برتر افراد است، باید بدانید چگونه می توانید تبلیغات خود را به مشتریان عرضه نمایید. آماده نمایش محصولات و خدمات خود هستید؟ کار خلاقانه ای انجام داده اید؟ در این مقاله قصد داریم در مورد 10 استراتژی صحبت کنیم که شما را مطمئن می سازد بیلبوردها شانس بسیار زیادی برای جلب توجه افراد و مهم تر از آن، به خاطر سپاری برند داشته باشند. از این نکات می توانید برای جلسات خود با شرکت تبلیغاتی مجری استفاده نمائید.

1. در طراحی بیلبورد شش کلمه یا کمتر از آن ایده آل خواهد بود

به خاطر داشته باشید زمانی که در حال دیدن بیلبوردها هستید، زمانی زیادی برای بررسی آن ها ندارید. معمولا به طور میانگین، برای خواندن هر بیلبورد، حدود 6 ثانیه زمان اختصاص داده می شود. به همین خاطر تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از شش کلمه برای انتقال پیام برند است. بسته به طول محتوا و راحتی خواندن آن می توانید چند کلمه دیگر به آن اضافه کنید اما در طراحی بیلبوردها و استرابورد به عنوان یک قانون کلی بهتر است بدانید که متن شما هر چقدر کمتر باشد بهتر است.

اگر برند، محصول یا خدمات پیچیده ای دارید بهتر است استفاده از تبلیغات بیلبوردی را کنار بگذارید.


کاری کنید افراد به شما توجه کنند اما حواسشان را پرت نکنید

بیشتر اوقات بیلبوردها تلاش می کنند توجه رانندگان خودروها، موتورسیکلت ها و دوچرخه سواران و پیاده ها را به خود جلب کنند. ( شما تنها چند ثانیه برای جلب توجه افراد در اختیار دارید). همین امر باعث می شود دو راهی جذابی برای تبلیغ کننده ایجاد شود.

قبل از هر چیزی شما دوست دارید افراد به تبلیغی که نوشته اید توجه کنند. اما نمی خواهید مسئول تصادفات و حوادث شدید رانندگی باشید. به همین خاطر باید مراقب حواس پرتی افراد باشید. با اینکه این موضوع در بیشتر رسانه ها دیده می شود اما بیلبورد اهمیت بسیار زیادی در این زمینه دارد و باید تعادل خوبی در جلب توجه افراد ایجاد شود.

بیلبوردها مکانی برای دریافت پاسخ مستقیم نیستند

برخی از بیلبوردها هستند که شماره تلفن و آدرس سایت تبلیغ کننده و آدرس صفحات اینستاگرام را در خود به نمایش می گذارند. بی شک، 99.9 درصد افرادی که بیلبوردها را مطالعه می کنند اصلا با تبلیغ کننده تماس نمی گیرند و از سایت آن ها بازدید نمیکنند. همانطور که می دانید بیلبوردها رسانه تبلیغاتی ثانویه به شمار می روند.

این موضوع بدین معنی است که چنین مکان هایی برای ایجاد برند یا حمایت از کمپین تبلیغاتی و بازاریابی ایده آل هستند اما نمی توانند تاثیر بسیار بزرگی بر روی فروش داشته باشند. اگر به دنبال نرخ تبدیل بالا در مشتریان هدف خود هستید از تبلیغات چاپی، تبلیغ در تلویزیون، رادیو، بروشور، سایت و پست مستقیم استفاده کنید. شما نمی توانید در بیلبوردها برای چیز دیگری به جز پیام مستقیم استفاده کنید. اگر سایت یا شماره تلفن شما سرتیتر و معنادار است یا چند رقمی است می توانید آن را در بیلبوردهایتان بگنجانید.

باهوش باشید اما زیاد زرنگ نباشید

یک بیلبورد خسته کننده توجه افراد را به خود جلب نخواهد کرد. طراحی بیلبورد می تواند به راحتی توجه افراد را به خود جلب کند و بر روی افکارشان تاثیر بگذارد. بیلبوردی که در آن از عنصر زرنگی بیش از حد استفاده شده باشد توسط بیننده و مخاطب نادیده گرفته خواهد شد.

به عنوان یک قانون کلی باید از بیلبوردهایی استفاده کنید که نظر بیننده را جلب کند و او را به تحقیق در مورد برند وا دارد. استفاده از عناصر بصری پیچیده در این شرایط مفید نخواهد بود. برخی از افراد بر این باورند که بیلبوردها همانند تکه های پازلی هستند که باید توسط مخاطب حل شوند اما این ها باید ساده تر از یک پازل باشند. باهوش باشید، سرگرم کننده باشید اما بیلبورد را به یک پازل تبدیل نکنید. شما در صنعت تبلیغات هستید پس لازم نیست زرنگی خود را به رخ افراد بکشید.

هر چقدر تعداد بیلبوردها بیشتر باشد بهتر است

بیلوردها ارزان قیمت نیستند اما می توانند تاثیر زیادی بر روی کسب وکار شما داشته باشند. بیلبوردها رسانه ای هستند که افراد زیادی در ان حضور دارند اما شما به حمایت و پشتیبانی نیاز دارید. پس باید بیش از یک بیلبورد را اجاره کنید. هر بیلبوردی نرخی به نام GRP را دارد. این نرخ بر اساس ترافیک، دیده شدن، موقعیت، اندازه و سایر موارد است. GRP نمره نمایشی بین 1 الی 100 را در اختیار شما قرار می دهد. اگر این نرخ 50 بود بدین معناست که حداقل 50 درصد جمعیت ناحیه مدنظر یکی از بردهای شما را در یک روز دیده اند. اگر تنها یک برد دارید، شانس دیده شدن کمتر از زمانی خواهد بود که 4 الی 5 برد داشته باشید. خوب شما هم همانند سایر افراد به نمایش 100 درصدی فکر می کنید اما به خاطر داشته باشید که بیلبوردها گران قیمت هستند.

لازم نیست چیزی بگویید، فقط نشان دهید


در مورد ایده هایی که برای بیلبوردهای خود دارید خلاقانه رفتار کنید. یک بیلبورد مسطح جزء موارد استاندارد در نظر گرفته می شود اما شما می توانید از این قانون تبعیت نکنید.

می توانید از بیلبوردهای سه بعدی استفاده کنید و افراد را با آن درگیر سازید یا حتی از انیمیشن استفاده نمایید. دلیل خاصی برای استفاده از بیلبوردهای بزرگ ، ساده یا سه بعدی وجود ندارد. این تنها به خواست شما و فرصتی که در اختیار دارید بستگی دارد. قطعا بیلبوردهای جذب راحت تر توجه افراد را به خود جلب می کنند و در خاطرشان ماندگار می شوند.

اگر بیلبوردهای شما خلاقانه طراحی شده باشد می تواند به طور رایگان جایگاهی در مطبوعات هم داشته باشد. هزینه بردهای سه بعدی کمی بیشتر از کارهای هنری ساده است اما به خاطر داشته باشید که با گذشت زمان بازگشت سرمایه گذاری بیشتری خواهید داشت.

از تکرار به هر نوعی، پرهیز کنید

شما یک فضای پولی برای تبلیغ شرکت خود دارید. خرید یا اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی بسیار هزینه بر خواهد بود. پس آن را برای خود نگه دارید و از هر اینچ آن به طور هوشمندانه بهره ببرید. اگر از سرتیترهایی استفاده می کنید که عناصر بصری شما را توضیح می دهند، کلمات را به هدر می دهید. اگر از لحاظ بصری خسته کننده باشید یا عناصر به کار رفته با محصولات مرتبط نباشند فرصت را از دست خواهید داد. از کپی رایتر و طراحان عالی استفاده کنید.

بیلبوردهای خود را ساده نگه دارید

همانطور که قبلا نیز بیان کردیم بیلبوردها به سرعت خوانده می شوند. بیشتر اوقات شما این تبلیغات را زمانی مشاهده می کنید که با سرعت بالایی در حال رانندگی هستید. پس باید پیام را به شیوه موثری دریافت نمایید. این بردها مکانی برای نمایش هنری و استفاده از طرح های پیچیده و متن های شاعرانه نیستند. بیلبوردها باید ساده باشند. هر چقدر این بردها ساده و زیبا طراحی شوند قدرتمندتر خواهند بود.

در مورد اندازه لوگوی خود هوشیار باشید

یکی از مواردی که درباره بازخورد مشتری وجود دارد این است که بیشتر افراد فکر می کنند در تبلیغات لوگو باید بزرگ تر باشد. درک دلیل این امر بسیار ساده است. مشتری هزینه زیادی برای تبلیغ برند خود پرداخت می کند و می خواهد مشتری را به خود جذب کند. با اینحال در چنین شرایطی هم باید تعادل مدنظر قرار گیرد. لوگوی بسیار بزرگ می تواند جلوی دیده شدن پیام شما را بگیرد. اگر لوگو بسیار کوچک باشد، تبلیغ هوشمندانه شما ارتباطی با مشتری نخواهد داشت. برخی از اوقان نشان ندادن لوگو می تواند بخش قدرتمندی از برندینگ باشد. اگر برند بسیار قدرتمندی دارید می توانید لوگو را در این تبلیغات حذف کنید.

تست طول بازو را انجام دهید

خوب حالا تمامی قوانینی که در بخش های بالا بیان کردیم را دنبال کرده اید. برای خودتان یک بیلبورد جذاب طراحی کرده اید. این بیلبورد تمیز، هوشمندانه و دارای رنگ های عالی و جذاب است.

حالا سوال اینجاست که ایا چنین تبلیغی توسط مخاطبان دیده خواهد شد؟ ایا افراد آن را مطالعه خواهند کرد؟ مفهوم و پیام تبلیغ را درک می کنند؟ برای پاسخ به این سوالات می توان از یک تست سریع استفاده کرد.

بیلبورد خود را به اندازه کارت ویزیت چاپ کنید. آن را به طول بازوی خود نگه دارید. ایا تمامی مواردی که در آن چاپ شده است همانند زمانی که بر روی مانیتور 27 اینچ نمایش داده می شود، برایتان قابل درک و مشاهده است؟ اگر چنین نبود طراحی خود را اصلاح کنید. به خاطر داشته باشید که برای جلب توجه مخاطبان خود تنها 5 الی حداکثر 10 ثانیه زمان در اختیار دارید.


تعداد بازدید : 127
[ شنبه 17 فروردين 1398 ] [ 16:21 ] [ علی مرادپور ]


دانلود ریمیکس آهنگ جدید آصف آریا به نام پایتم من

دانلود ریمیکس آهنگ جدید آصف آریا به نام پایتم من


متن ریمیکس آهنگ آصف آریا پایتم من


کنار منی و کنار توام تو رو میخوامت من واسه خودم

یجوری پیگیر تو شدم همه فهمیدن

تو که پیشمی همه چی رواله چقدر حس بینمون باحاله

نه دیگه تو رو به یه دنیا نمیدم

میخوایی دوتایی بشینیم پایتم من هر جا بری پایتم من

شمالو بچینیم پایتم من تو لب تر کن

میخوایی دوتایی بشینیم پایتم من هر جا بری پایتم من

شمالو بچینیم پایتم من عاشقتم خب


دانلود ریمیکس جدید دی جی سونامی به نام پایتم من

تعداد بازدید : 105
[ شنبه 17 فروردين 1398 ] [ 16:16 ] [ علی مرادپور ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ


آمار سایت
افراد آنلاین : 1
بازديدهاي امروز : 28
بازديدهاي ديروز : 40
كل بازديدها : 32737
بازدید این هفته : 28
بازدید این ماه : 1836
تعداد نظرات : 0
تعداد كل مطالب : 75
امکانات وب